Met enkele vrienden (Family, Friends and Fools) een club gestart om samen te fietsen, golven, wandelen of te supporteren voor een voetbalploeg.
Eerste met enkelen dan met meer en dan ook structuur met een voorzitter, activiteiten organisator, …











Alles lukt met enkele tools om dit bij te houden, … tot het een 100-tal leden worden, met lidmaatschapsbijdragen, bijhouden van leden info (kledingmaat, federatie nr, …), uitnodiging voor genodigden, specifieke vragen bij de inschrijving (huren materiaal), wachtlijsten, …
Dan is een ledenplatform nuttig om dit centraal bij te houden, maar toch met verschillende personen om de taken wat te verdelen.
Dé traditionele tools: Excel voor de ledenlijst, Outlook of Mailchimp voor de mailings, Eventbrite voor de inschrijvingen en Dropbox of Google Drive voor de opslag van documenten en foto’s. Dit alles kan u ook vervangen door één efficiënte tool – KLUBS.
Misschien nog meer dan een Leden- en Activiteiten platform, is het een krachtige communicatietool. Klubs ondersteunt algemene clubcommunicatie via mailings en blogs, biedt operationele communicatie voor elke transactie in het platform en levert uitgebreide activiteitencommunicatie met een complete doelgroepselectie.
Nu wel noodzakelijk in deze tijden van social media.
Maar ook zekerheid door een centraal beheer van alle club data en consulteerbaar door verschillende personen.